Gryderetten
Gryderetten sælger færdiglavede gryderetter, som blot skal varmes op og serveres. Det gør de til private forbrugere i en travl og hektisk hverdag. Gryderetten opstod som fødevareforhandler i Danmark under under COVID-19-pandemien i 2020. Konceptet løste et problem: et overskud af frisk kød fra et cateringfirma på grund af regeringsrestriktioner og nedlukninger. I stedet for at smide kødet ud lancerede teamet bag Gryderetten et “Ja tak”-tilbud på deres Facebook-side, hvor de solgte Bøf Stroganoff til lokale naboer.
Boeuf Stroganoff og den lange rejse.
Responsen var overvældende, med 700 kilo bøf stroganoff solgt udelukkende gennem et opslag på Facebook. Opmuntret af den positive feedback udvidede de deres sortiment til at omfatte boller i karry, tærtefyldninger, paprikagryderetter og i dag meget mere.
Og sådan blev Gryderetten til en online-shop for alle travle danskere.
Da efterspørgslen voksede på disse populære retter, besluttede Gryderetten at etablere en webshop, hvor kunder nemt kunne købe deres foretrukne gryderetter til rimelige priser. Dette markerede begyndelsen på Gryderetten som en dedikeret platform for at levere færdiglavede gryderetter til private forbrugere, der søger bekvemmelighed uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Gryderetten er stolte af at skabe lækre hverdagsgryderetter, der giver en hjemmelavet smag og følelse, alt lavet i hånden med omhu og detaljer, og ikke masseproduceret på maskiner eller transportbånd. Deres base er i Albertslund, hvor kunder har mulighed for at afhente deres ordrer uden ekstra omkostninger, hvis de foretrækker det frem for levering.
Kunderne kan nu nyde bekvemmeligheden ved sunde, hjemmelavede gryderetter, perfekte til travle dage, hvor enkelhed er nøglen. Hver ret er tilberedt for at give den lækre hjemmelavede smag, der gør måltidet lettere og sjovere for deres kunder.